Proponowane metody płatności

Lekarze współpracujący z naszym serwisiem proponują Państwu uiszczenie opłaty za wizytę w jednym z kilku sposobów

  • Szybki przelew bankowy. Możecie Państwo zapłacić pieniądze bezpośrednio na konto Praktyki Lekarza poprzez metodę szybkich płatności, podobnie jak dzieje się to np. w sklepie internetowym. Wystarczy dostęp do bankowości internetowej lub karta płatnicza. Ponieważ płatność dokonywana jest za pośrednictwem ogólnopolskich systemów płatności, które weryfikują właściciela firmy, płatności są bezpieczne, a numery Państwa kont lub kart płatnicznych pozostają do wiadomości jedynie operatora płatności. Więcej szczegółów znajdziecie państwo na stronach operatorów płatności: tpay.com oraz payu.pl Po wykonaniu takiej płatności Lekarz jest natychmiastowo o niej informowany przez system płatności.
  • BLIK. Jeśli posiadacie Państwo konto bankowości internetowej, lub aplikację moblilną banku, możecie dokonać płatności BLIK. Wystarczy wejść w opcję przelewy bądź płatności i wybrać Generuj BLIK. Pojawi się 6 cyfrowy kod. Możecie podać go podczas rozmowy lekarzowi, który wprowadzi go do swojego terminala płatniczego. Wówczas w Państwa aplikacji bankowej pojawi się prośba o potwierdzenie transakcji (np. Praktyka Lekarska Jan Kowalski – porada, kwota 100zł). Jeśli wyświetlona kwota płatności jest poprawna, akceptujecie Państwo płatność w aplikacji. Lekarz natychmiastowo widzi status płatności.
  • Klasyczny przelew bankowy. Dostajecie Państwo numer konta Praktyki Lekarskiej, na który należy dokonać przelewu na określoną kwotę. W tytule przelewu należy podać TELEPORADA ,swoje imię i nazwisko oraz aktualną datę. Z uwagi na stosunkowo długi czas „przechodzenia” przelewu często sięgający całego dnia roboczego, proponujemy – wykonanie przelewu ekspresowego, wówczas pieniądze pojawią się na koncie Praktyki Lekarskiej po ok. 15 minutach, bądź klasycznego – wtedy prosimy zapisać potwierdzenie przelewu z bankowości internetowej i wysłać mailem na podany przez Lekarza adres. Serwis drPolak.pl sugeruje przeprowadzanie teleporady w momencie otrzymania płatności, bądź potwierdzenia jej nadania przez bankowość internetową.

Po zakończeniu porady Pacjent otrzyma od konsultującego go Lekarza, razem z kartą porady, paragon fiskalny. Zostanie on przesłany tą samą drogą, co karta porady tj. poprzez email, mms bądź, w wyjątkowych przypadkach pocztą klasyczną.